יום שבת, 29 באוגוסט 2009

מצגות העתיד כבר כאן II

כפי שציינתי בחלק הראשון של נושא זה אכן מהפכת המצגות כבר כאן. כנראה שגם ב- Microsoft חיפשו מה לחדש ב- Power Point, ואף להם די נמאס מהצגת שקופיות (הם אלופים בזה) בצורה לינארית. כנראה בגלל זה הם החלו בפיתוח של תוסף ל- Power Point 2007 המאפשר הצגת המצגת כ”בד ציור” וקפיצה מנושא לנושא. שם התוסף pptPlex וניתן להוריד כבר גרסא נסיונית שלו. התוסף כמובן קרס לחלוטין על המחשב שלי כנראה בגלל העברית.

גם כאן הרעיון הוא ליצור דף גדול המקשר בין כל השקופיות. נו טוב, זה עדיין Power Point ויש לו שקופיות. בכל זאת הרעיון יפה. התוסף עצמו עושה שימוש בטכנולוגית Plex המאפשרת את הגמישות בתזוזה על המסך. אמנם ראינו ביצועים מלהיבים יותר ב Prezi, אבל מה שהופך את הטכנולוגית ה- Plex ללהיט הוא בעצם הקישור שלה לחומרה מתאימה.

וכאן אנו מגיעים למהפכה האמיתית. כבר ראינו די מזמן את שולחן ה- Microsoft Surface שאולי עוד די רחוק מלהיות בכל בית. אבל עד אז קבלו את קיר המגע – TouchWall. כיוון שהוא מיועד להצגת מצגות או מיצגים, לי באופן אישי נראה שעוד נשמע עליו די במהרה בגלל אופי הצרכנים העסקי משהו כגון: מוזיאונים, מארגני ירידים והרצאות, מכללות וכנראה גם חברות גדולות.

הינה סרט ששוה לראות המסביר איך זה עובד:

תגובה 1: