יום שישי, 14 באוגוסט 2009

משחקים בתמונות חלק II

חלק זה של הנושא מוקדש לאתר Pho.To.

אמנם אינני נוהג לעשות שימוש במידע אישי או תמונות פרטיות שלי על גבי אתרי האינטרנט, אולם במקרה זה חרגתי ממנהגי. בכל זאת אני ממליץ לכולם, כתמיד, לשמור על פרטיותכם ולבדוק טוב לאילו אתרים אתם מעלים מידע אישי ותמונות.

האתר Pho.To מכיל הרבה כלים לעריכת תמונות. גדולתו היא שהוא מאפשר לעשות זאת בחינם חינם ומכל מקום מקום. בנוסף מציע האתר שירות לאחסון תמונות ואלבומים מקוונים וכן מספר תוכנות להורדה.

התוכנות שניתן להוריד כוללות תוכנה לעריכת תמונות המאפשרת לשפץ את האדם המצולם ולא רק את התמונה עצמה. בין היתר תוכלו לנסות על עצמכם הסרת קמטים, איפור וניתוחים פלסטיים שונים.

כל אלה נוספים גם לרשימת הדברים שניתן לעשות בצורה מקוונת, שמשום מה בחרו באתר להדגימם על תמונה די מעצבנת של בריטני ספירס. רובם של השירותים לא מחייבים הרשמה לאתר, והם כוללים בין היתר יצירת אלבומים, שיפוץ תמונות, יצירת קריקטורות, יצירת תמונות מצחיקות וגלריות תלת מימדיות.

לסיום הפרסום ברצוני לשתף אתכם ביצירתי האחרונה. ניתן ליצור תמונות מעין אלה בכלים המקוונים שיש ב- Pho.To.

E7D1C056-481B-4992-B920-7A544053CC7D

ברצוני להדגיש שכל הזכויות שמורות ואין לעשות בתמונה זו שימוש כלשהו ללא קבלת אישור מפורש.

2 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....

    השבמחק
  2. מצחיק. בהזדמנות אנסה.

    ואני שמחה שאפשר סופסופ להגיב חופשי

    השבמחק